HOTEL  ZEPTER  - Beograd

 

Oaza odmora i hedonizma

 

Direktor Đorđe Rašić ističe da je jedan od glavnih razloga uspešnog pozicioniranja na turističkoj mapi prestonice poštovanje standarda koje postavlja menadžment poslovnog sistema Zepter International

 

Od poslovnog sistema Zepter International navikli smo na najbolje. Zato je malo koga začudio meteorski uspon hotela ZEPTER na Terazijama koji je za kratko vreme postao jedan od najpopularnijih ne samo u Beogradu, nego i regionu. Ova oaza odmora i hedonizma zrači svojom toplinom i gostoljubivošću, i sve je podređeno tome da se posetioc oseća što prijatnije. Počev od nivoa usluge, konfora i udobnosti, enterijera samog objekta i soba u njemu, pa do čuvenih kulinarskih specijaliteta.

 

-Hotel ZEPTER je relativno nov hotel na srpskom tržištu i već sada se možemo pohvaliti zavidnom popunjenošću kapaciteta, kao i velikim brojem nagrada. Posebno sam ponosan na zaposlene,  koji pružaju vrhunsku uslugu našim gostima – ističe gospodin Đorđe Rašić, direktor hotela i nastavlja:

 

-Nama je uvek drago kada znamo da su gosti zadovoljni i da se vracaju, što vidimo i kroz ocene koje redovno daju našem hotelu. Iako postojimo tek nešto više od dve godine, već smo osvojili preko 15 najznačajnijh nagrada u oblasti hotelijerstva kod nas i u regionu.  Visoke ocene gostiju i stručne javnosti su potvrda uspeha.

                                        Đorđe Rašić

             

* Ističete se kvalitetnom uslugom, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha?

 

-Hotel ZEPTER je deo međunarodnog  poslovnog sistema Zepter InternationalPrimenjujemo sve standarde uspešnog menadžmenta Zepter sistema. Osnovni koncept i filozofiju “Živi bolje, živi duže, živi Zepter” uz pomoć Zepter proizvoda smo primenili u našem hotelu: zdrava atmosfera, zdrava hrana, voda i uopšte “Healthy life style” koji primenjujemo u hotelu. Počevši od prečisćenog i zdravog vazduha i vode, pa sve do pripreme  zdrave hrane u SmartLife restoranu, Zepter hotel čini sve kako bi gost u samom centru grada imao pristup najzdravijem okruženju. Jednostavno rečeno, u Zepter hotelu je sve što dotaknete zdravo. Vođenje brige o gostu i njegovim potrebama, kao i individualni pristup svakom gostu je ono što nas izdvaja od drugih hotela. Zepter hotel , nema dalje!

 

* Ono što Vas posebno odlikuje, jeste poštovanje najmodernijih standarda u oblasti turizma, uz neprekidno osluškivanje potreba klijenata?

 

-Zepter International kao međnarodna kompanija unela je svoje standarde u sve, pa i u hotelijerstvo, novu delatnost za nju. Ono što je posebno značajno u uslužnim delatnostima jesu upravo kvalitet usluge i odnos prema gostima. To je ono što pridobija vernost gostiju, poverenje i stvaranje dobre reputacije na tržištu. Mi pored toga, kao deo lanca Zepter internationala možemo dodatno zadovoljiti potrebe našeg gosta za kulturnim sadržajima u Opera i teatru Madlenianum u Zemunu, Muzeju i galeriji Zepter, kao i knjigama Zepter book izdavačke kuće.

 

* U vremenu globalne ekonomske krize i hotelijeri se suočavaju sa izazovima. Kako Vi vidite budućnost ovog sektora privrede?

 

-Ono što je svakako najznačajnije jeste i dalje prepoznavanje potreba i zahteva svih gostiju, čak i onih najzahtevnijih. To je ono što predstavlja naš cilj, a verujemo i cilj naših kolega. Uz ispunjenje ovog cilja, budućnost hotelijerstva je osigurana.

* Privlačenjem stranih investicija, razvojem infrastukture i nastavkom evrointegracija, i Beograd može postati zanimljivija destinacija za veći broj turista iz Evrope i sveta. Kakva je, po Vama, pespektiva beogradskog turizma i šta je to što država može da učini za promociju naše prestonice?

-Beograd je već sada zbog svojih specifičnosti, kulture, ljudi i atmosfere privlačan turistima. To je ono što razlikuje tursitičku ponudu Beograda u odnosu na druge gradove Evrope. Beograd zbog toga može da postane i mesto još većeg broja kulturnih manifestacija i festivala, a samim tim i da privuče novu publiku, pre svega mlade,  tokom cele godine. Turističke organizacije Srbije i Beograda dobro rade na promociji Beograda kao značajne turstičke destinacije. Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija ima jasno definisanu strategiju razvoja turizma. Vezano za kulturne sadržaje koji bi dodatno privukli nove goste, tu vidim možda još veće učešće Ministarstva kulture i informacija, zatim Sekretarijata za kulturu Beograda, kao i povezivanje sa umetnicima, umetničkim grupama i alternativnim kulturnim sadržajima, koji bi dodatno privukli mlade – zaključuje Đorđe Rašić u razgovoru za Net Magazin.

 

(26.05.2017)