KOMPANIJA GROHE PREDSTAVILA JE DIGITALNU PLATFORMU „GROHE X“
Pogled u budućnost
„Novu normalnost“ shvatamo kao nove mogućnosti. Sa digitalnom platformom nudimo našim kupcima centralno, uvek dostupno čvorište brenda da se nadahnu, ali i da komuniciraju sa nama - gde god da se nalaze, kad god smo im potrebni – ističe Saša Đoković, director prodaje GROHE ADRIA za Srbiju
-Digitalna platforma “GROHE X” rezultat je našeg načina razmišljanja nakon što smo prihvatili “novu normalnost” i izazove shvatili kao nove mogućnosti. Može se reći da je “GROHE X” dokaz da, posebno u trenucima poput ovog, treba da zamenite „ali“ za „zamislite ako“ i vrlo smo ponosni što su svi u GROHE-u bili toliko smeli da ovako otvoreno razmišljaju. Sa digitalnom platformom “GROHE X” nudimo našim kupcima centralno, uvek dostupno čvorište brenda da se nadahnu, ali i da komuniciraju sa nama - gde god da se nalaze, kad god smo im potrebni – kaže gospodin Đoković i nastavlja:
-U budućnosti težimo da trasiramo nove puteve sa digitalnom platformom “GROHE X”. Ova platforma je samo početak sopstvenog ekosistema iskustva koji će pokretati interakciju sa našim kupcima u godinama koje dolaze. Čim to ponovo bude moguće, “GROHE X” će biti dopunjen hibridnim ili takozvanim “kamionskim obilaženjima”, pa i u Srbiji.
Mada je fizička udaljenost danas ključna, našim kupcima i dalje želimo da ponudimo jedinstveno okruženje u kome mogu da iskuse naše inovacije i razmenjuju svoja iskustva direktno sa nama. “GROHE X” omogućava svima da urone u raznoliki svet GROHE-a i daje osnovne elemente za stvaranje vašeg individualnog iskustva sa brendom. Svi će dobiti ekskluzivne uvide o našim pogonima “iza scene” i kako ih naš lanac snabdevanja usmeren na kupce povezuje sa globalnim tržištima, saznaće više o našim najnovijim tehnologijama razvijenim u internom odeljenju za istraživanje i razvoj sa sedištem u Hemeru u Nemačkoj. Zaista je neverovatno šta su naši timovi oživeli u tako kratkom vremenskom periodu.
* Kao jedan od prvih sanitarnih brendova, GROHE je okrenut stabilnim klijentima. Koliko pandemija utiče na poslovne rezultate ?
Saša Đoković
* GROHE je već duže vremena prisutan na tržištu Srbije. Koliko ste zadovoljni reakcijom ovdašnjeg tržišta?
-GROHE je vodeća svetska marka za celovita rešenja za kupatila i kuhinjske sanitarije. Od 2014. GROHE je deo snažnog portfolija marki japanskog proizvođača pionirskih tehnologija vode i stanovanja LIXIL. Naša misija je da pružimo rešenja za proizvode koja odgovaraju na svakodnevne izazove iz stvarnog života, te učiniti sve kuće i stanove ugodnima svuda i za sve.
Kao globalna organizacija kombinujemo smislen dizajn, preduzetnički duh i odgovoran poslovni rast kako bismo stvari učinili bitnima za ljude i zajednice u kojima poslujemo. Osnovna snaga LIXIL-a je naš portfolio moćnih vodećih robnih marki među kojima su GROHE, American Standard, INAX i TOSTEM. Kombinovanjem ovih brendova pokrivamo sve kategorije proizvoda za kupatila i sve segmente tržišta, od luksuznih do osnovnih, udovoljavajući različitim preferencijama načina života i lokalnim ukusima.
Iako robna marka GROHE ima vrlo snažnu poziciju na EMENA tržištu, vidimo potrebu za stalnim razvojem naših poslovnih modela širom regije, pa tako i u Srbiji. Mi u Srbiji vidimo visok potencijal za rast investicija, radi našeg jedinstvenog položaja i atrakcije za turističku industriju. Kvalitet marke GROHE leži u tehnologiji, dizajnu i održivosti, te smo upravo kao takvi prepoznati i na tržištu Srbije. Mi ćemo svakako nastaviti razvijati svoju poziciju A marke na tržištu, kao i ojačati postojeće poslovne odnose. Najvažnije nam je da zadržimo direktnu razmenu sa kupcima i čuti njihove potrebe kako bismo i dalje bili uspešni kao brend.
* GROHE je takođe predstavio novi program“GROHE Installer Vocational Training and Education” (GIVE). O čemu se zapravo radi ?
-"GROHE Installer Vocational Training and Education Programme” (GIVE) je program koji jača socijalnu dimenziju angažovanosti brenda na održivosti. GROHE već sarađuje sa 26 institucija koje nude obuku u području vodovoda širom EMENA regije. Kao deo programa GIVE, brend će podržati vodoinstalaterske škole u stvaranju najsavremenijeg okvira za obuku instaliranjem modernih objekata za obuku i pružanjem materijala za učenje i iskusnih tehničkih trenera. Studenti će završiti specifičnu obuku za proizvode koju je osmislio GROHE, a za koju će dobiti međunarodno priznati sertifikat. S obzirom na nedostatak kvalifikovanih instalatera u sanitarnoj industriji, važnije je nego ikad ponuditi atraktivan program obuke koji mladim ljudima pomaže da izgrade temelje za prosperitetnu budućnost. Drago mi je da mogu da kažem da smo trenutno u pregovorima sa tehničkim školama iz regiona kako bismo ostvarili saradnju i implementirali GIVE program i za naše mlade ljude koji će po završetku svoga školovanja biti bliski saradnici marke GROHE, iako edukacija i učenje za nas nikada ne prestaje.
-Posmatrajući tržišne trendove, održivost kao način života koji se sve više prati, je i dalje stalno prisutna u svim delovima poslovnog procesa kao i u proizvodima. Kupci se okreću jednostavnosti, stvarajući svoju oazu u svakom uglu svog stana ili kuće. Individualnost je takođe trend u porastu. Povećana je potražnja potrošača za individualizmom, pa im se nudi sve više izbora i mogućnost prilagođavanja proizvoda njihovim potrebama u svim oblastima; tu pre svega mislimo na funkcionalnost, održivost i dizajn.
Moderna kupatila su planirana i dizajnirana po principu maksimalne udobnosti i uštede resursa – dakle ekologija i udobnost, ali funkcionalno, praktično i originalno. Ideje za kupatila modernih stanova i kuća sve su više povezane sa tehnologijom, pa se proširuje funkcionalnost kupatila tako da se ne ostvaruje samo onaj osnovni cilj da se okupate u kadi i istuširate, već da u potpunosti osetite udobnost i praktične blagodeti. Stoga je tu inovativna oprema koja zadivljuje i visokom estetikom dizajna i racionalizmom. Dizajn sanitarne keramike nije samo praktičan, on kombinuje modernu tehnologiju sa prirodnom egzotikom – zaključuje Saša Đoković u razgovoru za “Net Magazin”.
KOMPANIJA GROHE PREDSTAVILA JE DIGITALNU PLATFORMU „GROHE X“
Pogled u budućnost
„Novu normalnost“ shvatamo kao nove mogućnosti. Sa digitalnom platformom nudimo našim kupcima centralno, uvek dostupno čvorište brenda da se nadahnu, ali i da komuniciraju sa nama - gde god da se nalaze, kad god smo im potrebni – ističe Saša Đoković, director prodaje GROHE ADRIA za Srbiju
Veliki ne bi bili veliki da ne gledaju u budućnost. Adaptabilnost je odlika moćnih. To dobro shvataju u kompaniji GROHE, pa su nedavno predstavili svoju prvu digitalnu platformu po svetskim standardima dizajna i dostupnosti sadržaja. O mogućnostima koje otvara ova platforma, govori Saša Đoković, director prodaje GROHE ADRIA za Srbiju.
-Digitalna platforma “GROHE X” rezultat je našeg načina razmišljanja nakon što smo prihvatili “novu normalnost” i izazove shvatili kao nove mogućnosti. Može se reći da je “GROHE X” dokaz da, posebno u trenucima poput ovog, treba da zamenite „ali“ za „zamislite ako“ i vrlo smo ponosni što su svi u GROHE-u bili toliko smeli da ovako otvoreno razmišljaju. Sa digitalnom platformom “GROHE X” nudimo našim kupcima centralno, uvek dostupno čvorište brenda da se nadahnu, ali i da komuniciraju sa nama - gde god da se nalaze, kad god smo im potrebni – kaže gospodin Đoković i nastavlja:
-U budućnosti težimo da trasiramo nove puteve sa digitalnom platformom “GROHE X”. Ova platforma je samo početak sopstvenog ekosistema iskustva koji će pokretati interakciju sa našim kupcima u godinama koje dolaze. Čim to ponovo bude moguće, “GROHE X” će biti dopunjen hibridnim ili takozvanim “kamionskim obilaženjima”, pa i u Srbiji.
Mada je fizička udaljenost danas ključna, našim kupcima i dalje želimo da ponudimo jedinstveno okruženje u kome mogu da iskuse naše inovacije i razmenjuju svoja iskustva direktno sa nama. “GROHE X” omogućava svima da urone u raznoliki svet GROHE-a i daje osnovne elemente za stvaranje vašeg individualnog iskustva sa brendom. Svi će dobiti ekskluzivne uvide o našim pogonima “iza scene” i kako ih naš lanac snabdevanja usmeren na kupce povezuje sa globalnim tržištima, saznaće više o našim najnovijim tehnologijama razvijenim u internom odeljenju za istraživanje i razvoj sa sedištem u Hemeru u Nemačkoj. Zaista je neverovatno šta su naši timovi oživeli u tako kratkom vremenskom periodu.
- Kao jedan od prvih sanitarnih brendova, GROHE je okrenut stabilnim klijentima. Koliko pandemija utiče na poslovne rezultate ?
-Pandemija COVID-19 poremetila je potrošačke navike i samu kupovinu, ali postoji izvesno prilagođavanje novoj situaciji. Na primer, ako kupci ne mogu da odu u prodavnicu, prodavnica će „doći kod njih kući”. Iako potrošači teže da se vrate starim navikama, verovatno će ih novi propisi i postupci u načinu na koji mogu da kupuju ipak na neki način naterati da se prilagode i modifikuju. Nove navike će se pojaviti i napretkom tehnologije, promenom demografije i inovativnim načinima kupovine sa kojima će potrošači naučiti da se nose. Napomenimo i da je u ovo “pandemijsko vreme” prodaja i dalje snažno okrenuta prema kupatilima koja su lagana i prozračna, kao i ka onim elementima koji su pomalo spa-dizajna.
- GROHE je već duže vremena prisutan na tržištu Srbije. Koliko ste zadovoljni reakcijom ovdašnjeg tržišta?
-GROHE je vodeća svetska marka za celovita rešenja za kupatila i kuhinjske sanitarije. Od 2014. GROHE je deo snažnog portfolija marki japanskog proizvođača pionirskih tehnologija vode i stanovanja LIXIL. Naša misija je da pružimo rešenja za proizvode koja odgovaraju na svakodnevne izazove iz stvarnog života, te učiniti sve kuće i stanove ugodnima svuda i za sve.
Kao globalna organizacija kombinujemo smislen dizajn, preduzetnički duh i odgovoran poslovni rast kako bismo stvari učinili bitnima za ljude i zajednice u kojima poslujemo. Osnovna snaga LIXIL-a je naš portfolio moćnih vodećih robnih marki među kojima su GROHE, American Standard, INAX i TOSTEM. Kombinovanjem ovih brendova pokrivamo sve kategorije proizvoda za kupatila i sve segmente tržišta, od luksuznih do osnovnih, udovoljavajući različitim preferencijama načina života i lokalnim ukusima.
Iako robna marka GROHE ima vrlo snažnu poziciju na EMENA tržištu, vidimo potrebu za stalnim razvojem naših poslovnih modela širom regije, pa tako i u Srbiji. Mi u Srbiji vidimo visok potencijal za rast investicija, radi našeg jedinstvenog položaja i atrakcije za turističku industriju. Kvalitet marke GROHE leži u tehnologiji, dizajnu i održivosti, te smo upravo kao takvi prepoznati i na tržištu Srbije. Mi ćemo svakako nastaviti razvijati svoju poziciju A marke na tržištu, kao i ojačati postojeće poslovne odnose. Najvažnije nam je da zadržimo direktnu razmenu sa kupcima i čuti njihove potrebe kako bismo i dalje bili uspešni kao brend.
- GROHE je takođe predstavio novi program“GROHE Installer Vocational Training and Education” (GIVE). O čemu se zapravo radi ?
-"GROHE Installer Vocational Training and Education Programme” (GIVE) je program koji jača socijalnu dimenziju angažovanosti brenda na održivosti. GROHE već sarađuje sa 26 institucija koje nude obuku u području vodovoda širom EMENA regije. Kao deo programa GIVE, brend će podržati vodoinstalaterske škole u stvaranju najsavremenijeg okvira za obuku instaliranjem modernih objekata za obuku i pružanjem materijala za učenje i iskusnih tehničkih trenera. Studenti će završiti specifičnu obuku za proizvode koju je osmislio GROHE, a za koju će dobiti međunarodno priznati sertifikat. S obzirom na nedostatak kvalifikovanih instalatera u sanitarnoj industriji, važnije je nego ikad ponuditi atraktivan program obuke koji mladim ljudima pomaže da izgrade temelje za prosperitetnu budućnost. Drago mi je da mogu da kažem da smo trenutno u pregovorima sa tehničkim školama iz regiona kako bismo ostvarili saradnju i implementirali GIVE program i za naše mlade ljude koji će po završetku svoga školovanja biti bliski saradnici marke GROHE, iako edukacija i učenje za nas nikada ne prestaje.
- U uslovima koji trenutno vladaju teško je praviti neku dugoročnu strategiju. Adaptabilnost je odlika velikih. Kakvi su planovi za budućnost ?
-Posmatrajući tržišne trendove, održivost kao način života koji se sve više prati, je i dalje stalno prisutna u svim delovima poslovnog procesa kao i u proizvodima. Kupci se okreću jednostavnosti, stvarajući svoju oazu u svakom uglu svog stana ili kuće. Individualnost je takođe trend u porastu. Povećana je potražnja potrošača za individualizmom, pa im se nudi sve više izbora i mogućnost prilagođavanja proizvoda njihovim potrebama u svim oblastima; tu pre svega mislimo na funkcionalnost, održivost i dizajn.
Moderna kupatila su planirana i dizajnirana po principu maksimalne udobnosti i uštede resursa – dakle ekologija i udobnost, ali funkcionalno, praktično i originalno. Ideje za kupatila modernih stanova i kuća sve su više povezane sa tehnologijom, pa se proširuje funkcionalnost kupatila tako da se ne ostvaruje samo onaj osnovni cilj da se okupate u kadi i istuširate, već da u potpunosti osetite udobnost i praktične blagodeti. Stoga je tu inovativna oprema koja zadivljuje i visokom estetikom dizajna i racionalizmom. Dizajn sanitarne keramike nije samo praktičan, on kombinuje modernu tehnologiju sa prirodnom egzotikom – zaključuje Saša Đoković u razgovoru za “Net Magazin”.