PREDSTAVLJAMO PORODIČNE KOMPANIJE   JASIMPEX

Kvalitet i fleksibilnost sa klijentima

U posao su uključeni otac Jasmin, majka Amalija, ćerke Jasna i Sanja * Glavni cilj je povećanje izvoza u evropske države i afirmacija na inostranim tržištima

Porodična firma JASIMPEX osnovana je 1992. godine u Subotici, a primarna delatnost joj je proizvodnja konfekcije za odrasle, distribucija tekstila, kao i prodaja sitne galanterije. Kompanija ima 25 zaposlenih radnika, a od 2003. godine proširila je svoju poslovnu ponudu na na kvalitetna lepila za drvnu industriju, industriju nameštaja i tapetariju, kao i lepila za sunđere, plastiku, PVC stolariju i ostalo. Tada je, naime, JASIMPEX postao i zvanični predstavnik nemačke firme Kleiberit.

Počev od 2014. ova subotička firma zastupa u Srbiji i nemačku kompaniju BeA Tools koja je tržišni lider kada su u pitanju pneumatske klamerice i ostale vrste preumatskog alata.U porodični posao uključeni su gospodin Jasmin Hajdarpašić, njegova supruga Amalija, mlađa ćerka Sanja i starija ćerka Jasna, sa kojom smo razgovarali o aktuelnom trenutku ove subotičke kompanije koja može da služi kao primer jednog uspešnog i složnog poslovnog kolektiva.

-Ponosim se što smo ostali dosledni našim „stubovima“ firme koju čine tri stvari: porodično-prijateljska atmosfera između poslodavca i zaposlenih, korektan odnos prema dobavljačima što podrazumeva plaćanja u valuti, i naravno - ništa manje bitno - poštovanje kao i veliki nivo fleksibilnosti prema našim klijentima - ističe Jasna Hajdarpašić Tripković.

* Kvalitet je Vaš zaštitni znak, klijenti Vas prepoznaju. U čemu je formula uspeha ?

-Kao naš zaštišni znak bih pre svega morala da izdvojim strogo poštovanje rokova isporuke. Čak i u ovim vremenima, kada se sve više kompanija vodi principom kvantiteta, a manje kvaliteta, mi u osnovi zadržavamo visoko kvalitetne pamučne proizvode po pristupačnim cenama, a uz sve to da se ispoštuje svaki rok koji se potvrdi u dogovoru sa klijentom. Ono što bih takođe istakla jeste već pomenuta fleksibilnost prilikom dogovora sa klijentima i naša spremnost da se izađe u susret za sve zahteve koje kupci imaju, a koje smo mi u mogućnosti da im ispunimo.

* Koji su planovi kompanije za budućnost ?

-Glavni plan odnosno cilj je svakako povećanje izvoza u evropske države. Namerno nisam rekla EU zemlje, jer već sada izvozimo naše prozivode u Švajcarsku. Obzirom da Švajcarci u potpunosti odobravaju naš kvalitet, sigurni smo da bismo uspeli da se afirmišemo i na drugim evropskim tržištima. Za to je potrebno veliko ulaganje poput obilaska ili učestvovanja na inostranim sajmovima gde bismo mogli da stvorimo nove kontakte i samim tim potencijalne nove klijente. Na tome se i zasniva naš plan u budućnosti.

* Žene preduzetnici u našoj zemlji se suočavaju sa teškim problemima. Kako biste ocenili trenutnu poslovnu klimu i šta učiniti da se stvore povoljniji uslovi za poslovanje privatnih preduzeća ?

-Ono što uvek prvo volim da napomenem kada me slično pitaju jeste sledeće: da biste kao žena preduzetnik uspele u Srbiji morate da raspolažete pre svega sa mnogo znanja, a zatim i strpljenja i taktike u odnosu na muškarca koji obavlja isti posao. Prvenstveno mislim na branše koje su “muške”, kao što je kod mene slučaj sa nemačkim zastupništvom koje imamo, a u pitanju su BeA pneumatski alati za drvnu industriju. Generalno, smatram da je potrebna veća edukacija celokupnog drušva kako bi se ravnopravnost u poslovnom svetu izjednačila. Moram da napomenem da se određene promene na tom polju polako dešavaju, a na ženama je da budu hrabre, uporne, samouverene i uspeće u svemu što naume.

* Šta biste poručili ženama koje se odluče da uzmu svoju sudbinu u svoje ruke i postanu preduzetnice ?

-Najvažnije je da se informišu o zakonima, uslovima, i naravno mogućim subvencijama što po online portalima, agencijama poput RAS-a, Privrednim komorama ili čak i da se obrate ljudima iz branše koja ih zanima kako bi došli do što adekvatnijih i tačnijih podataka. Najbitniji fokus je svakako na finansijama, odnosno visini sredstava koju je potrebno izvojiti za razradu poslovne ideje.

Sa konkretnim biznis planom, spremnosti za rad i trudom verujem da nema mesta za neuspeh – zaključuje Jasna Hajdarpašić Tripković u razgovoru za Net Magazin.

(02.03.2018)

www.jasimpex.rs